8 veckor efter operation.

Har inte skrivit på ett tag eftersom det inte har hänt så mycket, känns att man inte gör lika stora framsteg nu. Men det borde bero på att man har gjort den värsta delen av rehabliteringen.
Fick i går min första riktiga träningsvärk efter att ha styrketränat, i högra skinkan känns det värst. Tror det var alla utfals steg jag körde, kör mina utfalls steg utomhus och med 25kg på axlarna, sedan går jag ca 30meter så att varje ben får jobba.

Styrkepassen rullar på som vanligt men det har bara blivit 2 cykelpass på 7 dagar nu men det ska det bli ändring på. Småjoggar lite nu och då men om någon vecka eller 2 så kommer jag lägga upp ett jogging shema på ca 3 dagar i veckan till att börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0