Dag 44. Här går det undan...



När jag för 2 veckor sen mätte mina ben så var det opererade benet 2cm mindre och jag bestämde mig för att innom 20 dagar så skulle det bara skilja 1cm. Men på redan 14 dagar så har jag nu ökat 1cm i omkrets på den opererade benet så nu är det bara den sista cm kvar:)

Dagens träning bestod av 1 timmes bröstpass samt 50min benpass.
Blev hela 8 sett med knäböj och på sista settet körde jag med 80kg i långsamt utförande, när jag kör lättare så brukar jag köra mer explosivt för att få lite variation i utförandena.
Nu har jag även börjat (små joggat) väldigt lungt, men bara i 10-20meters turer.

På måndag börjar jag jobba igen och nu kommer det bli mycket cykling framöver då jag ca 3 dagar i veckan kommer ta cykeln till jobbet. Blir då sammanlagt 9 mil i veckan då jag har 1,5mil enkel väg dit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0