Dag 17.

En samanfattning av helgens träning: Många promenader, 5st 20min cyckelpass, 5 timmar rörelseträning,
3 timmar muskelövningar, 30 min balansövningar + 1 bröstpass och 1 armpass på gymet.

Börjar synas nu att jag jag förlorat en del benmuskler, vaden och  ena skinkan har ju till å med blivit mindre! Önskar sjukgymnasten snart säger att jag får köra lite hårdare benträning så man ser resultat nån gång.
Men rörelseträningen har gett resultat och nu fattas det inte så mycket.

I morgon ska jag ner å ta bort dom resterande stygnen, men om jag får gissa så lär dom bara kunna ta bort hälften då jag fortfarande blöder från såren...

Snart är mitt ben lika litet som he-mans ben :)

Kommentarer
Postat av: nelly

hahah så litet hoppas jag inte att det blir ;)puss hjärtat!

2010-06-06 @ 23:26:00
URL: http://lillfiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0