Dag 18. Lite besviken...

Började dagen med 30 min rörelseövningar, åkte sedan till vårdcentralen och plockade bort alla resterande stygn. Sedan blev det 20 min cykling och lite benträning, sjukgymnasten kom förbi och mätte rörligheten på knät och det saknades 2 grader för att jag ska kunna ha benet helt rakt så jag vart lite besviken.

Fick iaf några nya övningar bland annat knäböj, Så efter att ha skjusat nelly till jobbet så vart det raka vägen till gymmet och köra dom nya övningarna. Körde knäböj med 30 kg så man e ju inte någon hulken direkt. Efter 1 timmes knäträning vart det 1 timmes axelträning och avslutade med 15min cyckling.

Tog i dag min första cykeltur utomhus, vart 4 vändor fram och tillbaka på gatan å det kändes ganska bra.
Har satt som mål att tills på fredag ska jag ha full rörlighet på knät iaf.

Ett knä utan några stygn kvar :)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ser inte bra ut!Måste bli en försäkrings fråga!!Haha

2010-06-08 @ 10:38:06
Postat av: Anonym

Hej peter om du börjar jobba så får du tillbaka rörligheten ganska snabbt,

mvh Bosse

2010-06-09 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0