Dag 24.

Änu en helg har gått och nu käns det som det har hänt en hel del. Har tränat ganska flitigt på knäböj och nu börjar det kännas att man får kontakt med benmusklerna. Fast runt knäskålen har man fortfarande ingen känsel. Har nu på eget bevåg lagt till utfals steg i träningen då knät börjar kännas stabilare för varje dag som går.
Min vad träningen går hur bra som helst och nu kan jag göra 30st tå hävningar på ett ben, så snart maste jag fråga sjukgymnasten om jag får lasta på lite vikter.


I helgen har jag även klättrat på stegar och gått på byggnadsställningar eftersom huset håller på att målas å det går bra bara man tar det lite försiktigt.

Just nu känns det som att efter 3 månaders rehab så kan jag nog åka hoj igen. Om en vecka så kommer jag att börja kreatin som är ett kosttillskott som förbättrar styrkan och uthåligheten villket gynnar min rehablitering.
I morgon ska man som vanligt till sjukgymnasten å träna så man hoppas på några nya övningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0