Dag 32

Måndag, den tråkigaste dagen på veckan enligt många men som sjukskriven är alla dagar lika, man håller knapt koll pa dagarna nu. Har även vänt på dygnet eftersom Nelly jobbar kvällar/nätter så i detta hus är vi vaken till minst 4 på natten, men efter midsommar så ska det bli ändring på det för den 5 juli är man tillbaka på jobbet och då ska man ju nästan kliva upp vid 4 om man ska hinna cyckla dom 1,6 milen dit.

Dagens träning: 1 timmes bröstpass följt av 1 timmes knäpass. körde i dag med 60kg i knäböj men går då inte så djupt för att avlasta knäleden, gör då 20 reps sedan fortsätter jag med 40kg och kör lite djupare utan vila mellan setten. I bland kab det vara svårt att veta om man tar i lika mycket med båda benen men man får köra på känsla.
Blev även en hel del utfalssteg.
Sen vart det även en cyckeltur på kvällen och det märks att man gör framsteg hela tiden. körde en runda som tog 33min i dag och när jag körde denna runda för 4 dagar sen så tog det 56 min. I stället för att gå upp för dom brantaste backarna kunde jag nu stå upp å trampa fast väldigt försiktigt.


Efter ett längre knäpass så brukar jag kyla ner knät på dom ställen dår det blir varmt å det funkar bra:)

Kommentarer
Postat av: nelly

imorgon ska vi ut och cykla hjärtat :)

2010-06-22 @ 13:25:25
URL: http://lillfiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0