Dag 37 dagen efter midsommar.

Det har blivit en hel del träning den senaste tiden och nu när jag cycklar ute känner jag knappt skillnad på benen.
I onsdags så ringde jag till sjukhuset i sundsvall och begärde att jag vill ha en remiss på ett knäskydd som är avgjutet efter mitt ben. Det lite tråkiga är att jag måste betala det själv då dom är VÄLDIGT DYRA men dom är ändå värd det.
Kännde att man var värd en ledig dag från all träningen i går,  speciellt eftersom det var midsommarafton. Fast knät fick nog en hel del träning ändå. Det blev ju både stafetter och brämboll samt en hel del alcohol.

Nu på tisdag så ska jag ner till stockholm på capio artro clinic och träffa ortopeden som ska kolla hur mitt knä ser ut/känns. Håller tummarna på att knät inte glappar så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0