20 Maj operationsdag

Klev in på artro clinic kl 11:00 fick då först göra en vanlig röntgen för att sevart mina 4 skruvar satt i knät sen förra gången jag blev opererad, dom såg bara 3 då den sista inte ville fastna på bild.
Kl 12:00 blev man ner rullad för operation. Träffade läkaren som sa att det skulle ta ca 2 timmar, sedan gick han till datorn och surfade in på aftonbladet och skrattade lite. Vart sedan inrullad i operationssalen försökte hålla mig vaken genom att säga för mig själv:
1 jag e vaken
2 jag e vaken
3 jag e vaken
vart sen så trött så jag skippade siffrorna och  sa
jag e vaken
jag e vaken
sen sommnade jag nog.

Vaknade sedan av att jag låg och tok skakade, sköterskena vart oroliga och undrade hur jag mådde, jag sa att jag var hungrig och att jag brukar nästan dö när jag inte får mat när jag behöver (missar alldrig en måltid)
Fick lugnande medel då jag inte fick äta än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0