21 Maj dags att åke hem

Efter en natt ont kan jag konstatera att knätt svällt upp lite mer. Har ätit som en häst hela tiden sen i går kväll och kanske är det därför man e ganska pigg, körde igenom hemträningsprogramet men en sjukgymnast och det gick hyfsat, lite svårt att böja mycket då det är för svullet. 6månaders rehab väntar nu.

Läkaren kom sen ner och sa att allt gick kanon och att det bakre korsbandet som jag fick insatt 2003 såg väldigt bra ut.
Inge skador på brosk eller menisk denna gång.(förra gången tog dom bort väldigt mycket av minisken)
Sjuksköterskan lade om mina operations bandage då jag blött igenom rätt kraftigt samt att det skulle hålla för tågresan hem till sundsvall. stygnen eller klameren såg värre ut nu än sist. (Förra gången lyckades läkaren med ett 3cm snitt och 3 titthål sätta in 2 nya korsband) nu ser det 5 gånger värre ut. Förmodligen för att dom denna gång tog senan från knäskålen...

så nu var det bara att vänta in taxin som skulle köra mig till tågcentralen i stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0