Dag 10 Träning, träning, träning..

Då har man kastat kryckorna för denna gång, haltar lite gran när jag går men det är inte så långt kvar.Enligt mitt rehab schema så skulle jag igentligen behöva kryckor ute i 4 veckor men det känns som det gått lite bättre för mig. Om 1 vecka kanske haltandet är helt  borta? På mornarna är knät kanska stelt men efter lite uppvärming känns det bättre.
Så här ser knäträningen ut nu:

Innan frukost: 45min rörelse träning och muskelövningar.
Efter frukost: 15min cyckling.
Innan lunch: 20 min rörelseträning.
Efter lunch: 15min cyckling.
Efter middag 20 min rörelseträning.
På kvällen: 15min rörelseträning, 40min muskelövningar + 20min cyckling.
Samt minst 3 st hundpromenader om dagen.

I dag tog jag en sväng till gymet och tränade armar, känns rätt skönt att kunna koppla bort knä träningen för ett tag.




Kommentarer
Postat av: Tessy

Du verkar ju träna på bra =) Känner mig lite slö här i soffan... ^^

2010-05-31 @ 14:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0