Dag 5 Vad gör man på dagarna.

Vaknade denna morgon med lite smärta i knät och orsaken är nog att jag tog 1 alvedon mindre än vanligt i går. Har prövat ut att 2 alvedon och 2 diflofinac är receptet på ett smärtfritt knä sen e det väll bara att testa att trappa ner på pillren framöver..
Efter att ha skjusat Nelly till jobbet så åkte jag och tränade axlar. Styrketäningen ger mig motivation att tränna hårdare och då blir det lättare att hålla en bra kosthållning. Kommer i nästa inlägg skriva just om kost och träning vid rehablitering.
Var sedan bort till nolby crossbana för att titta lite, längtar redan tills man får rulla ut för det såg ju så jäkla skoj ut!!!

Nä man kanske skulle satsa på musiken i stället, Nelly har ju flera gånger påvisat villken otrolig talang jag är på att sjunga, specielt när jag sjunger på låtar där jag inte kan texten utan hittar på egna ord som igentligen skulle passat in bättre. Fast då bara enligt mig själv.
Kan ju konstatera att jag har Talangen, Villjan, Rösten, Känslan, Rytmen, samt utseendet
Nja, tror inte värden e redo för mig än;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0