dag 7 En vecka efter operatinonen.

Ja då har en vecka gått och det går sakta men säkert framåt, Kan nästan gå utan kryckor nu. I går fick jag äntligen mitt packet med crossprylar som jag beställt från Usa med bla några uppsättningar kläder som Nelly valt och dom var riktigt snygga.

Träffade sjukgymnasten i dag och han tyckte det såg bra ut, fick äntligen lite nya övningar att göra och vi kom överäns om att jag kommer ska träna på  kvissle vårdcentral 3 dar i veckan till att börja med och så snart jag har fått lite mer rörlighet i knät blir det cyckling på shemat. Dom flesta övningar e ju ganska enkla så dom gör jag hemma, sammanlagt blir det ungefär 2-3 timmar knäträning om dagen nu.

Har även hunnit med ett bröstpass på gymmet i dag och i morgon blir det ett ryggpass.
Nu vill jag ut å åka hoj!!!

Kommentarer
Postat av: din fru

fy vilken snygging :)och du är min bara min!!

2010-05-27 @ 22:14:34
URL: http://lillfiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0