Dag 8 Över förväntan!

Har i dag slutat gå med kryckor inomhus och vid utomhus så använder jag dom bara vid längre promenader. Kl 11 åkte jag ner till vårdcentralen och tränade knät, enligt sjukgymnasten så hade jag gjort framsteg sedan dagen före så självförtroendet var ju på topp:) dom nya övningarna är mestadels balansövningar med olika belastningar samt muskelkontrollövningar på baksida och framsida lår. Svullnaden runt knät har gått ner från ca 4cm men det är 3cm kvar innan den försvunnit.

På eftermiddagen körde jag mitt första motions cykelpass som varade i 12min å det kändes riktigt bra, så hädanefter blir det 2st 30min pass om dagen på cyckeln om nu inte knät svullnat upp tills imorgon.

En av dom tråkigare sakerna att göra är att gå igenom alla papper och kvitton som man skickar in för att få tillbaka pengarna man lägger ut. Och det blir ju en del, Resor, hotell boende, läkarbesök, läkemedel mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0