Vad hände sen?

Har inte skrivit här på evigheter men ska enkelt sammanfatta vad som har hänt.

Åkte till capio för att göra 6 månaders testet efter min kors korsbandsoperation. testet gick väll som väntat. hoppade 10cm kortare på det opererade benet men då hade jag även gjort illa fotleden så det hade kanske kunnat blivit bättre.
Styrkeövningarna visade att jag fått tillbaka 83-92% av styrkan i dom olika mätningarna, förutom i ett test där man ska hålla emot så mycket man kan, för där fick jag 114% så jag var starkare här än i det friska benet:)

Har fortfarande lite ont i framsidan på knät och det knäpper lite då och då i knät. ska återkomma till ortopeden om det inte går till sig. Lite smärta får man räkna med när man tar knäskålssenan till det nya korsbandet specielt då man står på knä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0