Sommaren 2011 livet leker

Länge sendan man var in här, men tänkte skriva lite hur det går nu.
Har fortfarande lite ont i framsida knä till och från. fick en tid för magnetröntgen där det visade sig att det nya korsbandet var uttöjt och skadat. Korsbandet fick sig nog en smäll när jag var med i en krasch med crossen i höstas....
Men så länge jag inte har några större problem tänkerjag inte operera mig igen. och jag har ju inga större problem så lite hjälper nog korsbandet till iaf.

Crossåkningen går riktigt bra i år och jag skulle nog säga att jag är i mitt livs form å bättre ska det bli.



Första gången sen operationen som jag tar en start :) Här i alfta-edsbyn

Kommentarer
Postat av: sofie

Har kollat igenom den blogg lite och det är jobbigt att säga att jag är rädd för vad som väntar mig. Ska mitt korsband för 2 veckor sedan (imorgon) och vill bara vad som helst tillbaka till innebandyplanen igen. Men inspirerande att läsa din blogg och hur du klarade dig igenom det!

2012-02-10 @ 11:03:48
URL: http://freakysofie.blogg.se/
Postat av: Martina Nilsson

Läste din blogg från början till slut på en dag och är nyfiken på hur du klarar av vardag och träning idag - några år efteråt. Flyter det på bra eller har du några känningar av det uttänjda korsbandet och så vidare.
Mitt främre, trasiga korsband ersattes av två senor från hamstring och inre och yttre menisken rekonstruerades för tre veckor sedan. Suturerna har precis tagits bort. Känner så väl igen frustrationen; att vilja men inte kunna göra saker men också att kunna men inte få göra saker, till exempel att promenera snabbt, för att läkningen inte nått dit än. Hör av dig!

2015-05-08 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0